Veelgestelde Vragen

Algemene Vragen

Ja, wij werken op afspraak om ervoor te zorgen dat je de beste service krijgt. Je kunt eenvoudig een afspraak maken via onze website om een pasmoment in te plannen.

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op info@nazikdresses.nl of via onze contactformulier. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk op je vraag te reageren.

Verzending & Retouren

Bestellingen binnen Nederland worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden. De levertijd is afhankelijk van de koeriersdienst. Voor internationale zendingen kunnen de levertijden variëren. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code.

We willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met het product dat je bij ons hebt gekocht. Daarom bieden we je de mogelijkheid om de goederen binnen 7 dagen na ontvangst te ruilen. Retourzendingen zijn uitgesloten.
Ruilen kan voor een andere maat of een ander model. Het is ook mogelijk om te ruilen voor een tegoedbon. Houd er rekening mee dat alle transportkosten voor rekening van de koper zijn.
Om het ruilen soepel te laten verlopen, moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan. De jurk moet onbeschadigd zijn, inclusief alle labels, en mag geen gebruikssporen vertonen. Zorg ervoor dat de jurk zorgvuldig is verpakt om schade tijdens het retourtransport te voorkomen.
Neem binnen de aangegeven periode van 7 dagen contact op met onze klantenservice om het ruilproces in gang te zetten. Onze medewerkers helpen je graag met de verdere stappen.


Producten met korting: Onze producten met korting kunt u niet retourneren.

Betaling

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, iDEAL, PayPal, en bankoverschrijvingen. Alle betalingen worden veilig verwerkt.